תכנון מטבח לבית בבניה

תכנון מטבח – מי צריך מעצבת מטבחים?

יש לכם אדריכל/ית. קיבלתם תכנית מטבח.

אתם מסתכלים על התוכנית ולא בטוחים שהיא באמת הכי טובה.

קשה לכם להבין איפה שמים את קרשי החיתוך, הבצל ותפוחי האדמה. איך המטבח יראה? אתם מבקשים הדמיה, מסבירים לכם שתקבלו כזו רק אחרי שתהיו בטוחים שזו התוכנית הסופית, כי זה המון עבודה. אתם שואלים כמה יעלה המטבח? ומבינים שרק אחרי שתדעו בדיוק איך הוא יראה תוכלו לבקש הצעות מחיר ולקבל מושג אם התקציב שלכם יאפשר זאת.

 

אתם מתלבטים: באיזה מקרר להשתמש, באיזה כיריים? לעשות מטבח צבע או פורמיקה? אומרים לכם שאלו שאלות שאפשר לדחות לשלב מאוחר יותר (וזה לא באמת נכון) אתם בספק אם המגירות יצליחו להכיל את כל הכלים שלכם. אתם מבקשים מהאדריכל/ית לראות עוד כמה אפשרויות הצבה שונות, אתם מתחילים להרגיש חוסר סבלנות מצידו/ה. (לתכנן מטבח באמצעות אוטוקאד זה מאוד מייגע). הלחץ מורגש באוויר. צריך להתקדם, להגיש תוכניות לוועדת ההיתרים.  לשם כך חייבים להחליט על גודל ומיקום חלונות המטבח, לעשות תוכניות אינסטלציה וחשמל, תוכניות שאפשר לעשות רק אחרי שנסגרתם על תוכנית המטבח.

 

כולם אומרים-  "המטבח הוא הלב של הבית", גם אתם חושבים ככה, ואתם ממש לא מוכנים להתפשר על המטבח.

אתם בונים בית? רוצים מטבח מצוין בלי פשרות?- השירות שלי הוא בשבילכם!

מעצבת מטבחים כפריים

מה תקבלו ממני?

בטחון שתוכנית המטבח היא באמת נכונה לכם

אחרי שאבין לעומק את הצרכים והרצונות שלכם תקבלו ממני אופציות שונות של תוכניות מטבחים. מטבחים שמתאימים לדרישות שלכם, ומסתדרים יפה בחלל. אנחנו נבחן את אפשרויות ההצבה השונות באמצעות הדמיות תלת ממדיות. נבדוק יתרונות וחסרונות של כל אופציה. נמצא מהי התכנית המוצלחת ביותר. כשממש רואים את המטבח, מבינים איך הוא נראה, רואים כל מגירה, קל לקבל החלטות.

 

תוכנית מטבח מותאמת לתקציב העומד לרשותכם

אני מכירה היטב את המחירים ומתכננת לכם תוכניות שבאמת תוכלו להוציא אל הפועל. אם התקציב מוגבל אחסוך מכם את כאב הלב של לתכנן חלומות, להתפקח ולהתפשר כשתגלו כמה הם עולים במציאות. ואם התקציב מאפשר, תסמכו עליי שאציג לכם את כל החידושים וההמצאות הרלוונטיים (אני נוסעת לתערוכות וחוקרת את התחום באדיקות) אתם תקבלו מטבח מפנק מהחלומות.

 

מטבח פרקטי

מטבח שנח לבשל בו. שיש בו מקום מוגדר לכל כלי ומוצר. שהישיבה בו מעודדת תקשורת. מטבח שמותאם לגיל של בני הבית, שמותאם להרגליי הניקיון והתחזוקה שלכם. על אף אחד מהדברים הללו אני לא מתפשרת. אנחנו מדייקים יחד את התוכנית, מתכננים כל מגירה בגובה הנכון עפ"י מה שנכנס בה. עושים מקום לכל מכשירי החשמל. אני אכוון אתכם לבחור נכון, לא ליפול במלכודות הטרנדים והגימיקים, שתצטערו עליהם בעתיד.

 

מטבח יפיפה

היופי הוא בעייני המתבונן. אחרי שנבין מה יפה בעיינכם, נבחר יחד את כל המרכיבים והחומרים שיגרמו לכם להתאהב במטבח החדש שלכם. כל מה שאני צריכה מכם זה תמונה או שתיים של מטבחים שאתם יכולים להגיד עליהם "כזה אני אוהב", ואני אקח אתכם ישר אל המטרה.

 

מטבח איכותי

להחליף מטבח זה עניין יקר ומורכב, ולכן אני דורשת מהספקים להשתמש במרכיבים עמידים ואמינים. מפרט החומרים שתקבלו ממני יבטיח לכם שהמטבח ישרת אתכם בחמש עשרה השנים הבאות, לפחות.

 

שירות מקצועי, קשוב ומהיר

"כמה סבלנות יש לך", זה משפט שאני שומעת כמעט כל יום. "חבל שלא מצאנו אותך קודם, זה היה חוסך לנו כל כך הרבה בעיות וזמן". אחרי שתכננתי מאות רבות של מטבחים, אני יכולה להבטיח לכם שבפגישה אחת מקסימום שתיים יהיו לכם ביד תוכניות למטבח מושלם. אני לא קוסמת, ואני מאוד יסודית. אנחנו מצליחים לתכנן במהירות בזכות מקצועיות, וניסיון של חמש עשרה שנים. ובזכות העובדה שאני מתכננת איתכם יחד, על תוכנה תלת ממדית ייעודית לתכנון מטבחים.

מעצבת מטבח כפרי

תכניות מטבח שחוסכות לכם כסף

למחרת הפגישה תקבלו חוברת הכוללת:

  • הדמיות תלת ממדיות של המטבח מכל הכיוונים
  • תכנית נגרות מפורטת
  • מפרט חומרים
  • תוכנית חשמל ואינסטלציה.

תכנית הנגרות + מפרט החומרים מאפשרים לכם לערוך מכרז ולהשיג מחיר מצויין על המטבח.

כשאתם פונים לחברות מטבחים ו/או נגרים עם תוכנית סגורה ומדוייקת הם נאלצים לתת לכם את המחיר הטוב ביותר שלהם, כיוון שהשוואנו את יתר הקריטריונים. שיטת המכרז הוכיחה את עצמה, היא חוסכת לכם המון זמן והמון כסף.

 

"לא נעים לי מהאדריכל"

"ומה אני אגיד לאדריכל שלי?, לא נעים לי, הוא יעלב…" אם גם אתם חושבים ככה אז כדאי שתסירו דאגה מליבכם. אני עובדת בשיתוף פעולה עם אדריכלים רבים, (וגם תכננתי מטבחים ללא מעט אדריכלים לביתם הפרטי). השירות שלי חוסך לאדריכלים זמן רב וטירחה, ומעל הכל מאפשר להם להשיג תוצאה הרבה יותר טובה, ובעיקר אתכם מרוצים- וזוהי מטרתנו המשותפת. האדריכל מוזמן להיות חלק בפגישת התכנון אם כולם מעוניינים בכך. הפגישה יכולה להתקיים גם בזום כדי להקל על הלו"ז, והוא/היא יותר ממוזמנים לגשת עם התכנית אל הנגר עימו הם עובדים ולהשיג לכם הצעת מחיר נוספת למכרז.

עיצוב מטבח בצבע תכלת

רוצים, אבל לא בטוחים?

אשמח לקיים עמכם שיחת ייעוץ של 15 דקות, שיחה חינם ללא התחייבות. אסתכל על התכניות, אגיד לכם אם יש רעיונות שאני רואה לייעול ושיפור, תוכלו לשאול ולשתף בהתלבטויות לקבל הצעת מחיר לשירות ולהחליט אם אני מתאימה למשימה. מוזמנים לענות על שאלון צרכים ורצונות ובסיום לכתוב לי בווצאפ מתי נח לכם לקיים את שיחת הייעוץ.

שגית-050-3666532

שגית טורם
שגית טורם

מטבחים שכייף לבשל, תענוג לאכול וגאווה לארח בהם.