אי למטבח בעיצוב כפרי

מטבחים כפריים- תמונות מטבחים עם חזיתות מעוצבות

עיצוב מטבח כפרי עם רגליים
אי עם משטח עבודה מעץ
אי למטבח בסגנון כפרי
אי למטבח בעיצוב כפרי

מטבח "פרובנס"- ניצב על רגליים רחבות. המגירות מופרדות באמצעות סרגלי הפרדה אופקיים. המטבח מתהדר בחזיתות מסגרת כפולה ומתקשט בידיות שונות ומגוונות.  משטח העבודה  מגרניט טבעי עשיר וסוער, בעיבוד מקור ציפור, קנט מעוגל ומדורג. כיור "רומא" מונח על גבי הארון, ובויטרינות- זכוכיות סבתא מעמיקה את העיצוב. באי- רגליים רחבות מעוטרות בחריטה, פלטת בוצ'ר בלוק אגוז בגימור גלי, מגירות פתוחות לבצל ותפוחי אדמה, מתקן למגבות נייר ומגירות עם חזיתות המדמות מגירונים קטנים. וכמובן- יחידת הבישול (תנור-כיריים-קולט אדים) המרשימה, שנקנתה עוד לפני שהתחלנו לתכנן.

מטבח כפרי מודרני עם אי

מטבח "אקלקטי".

מסגרת מקל סבא דקיק, מסגרת כפולה בקיר הגבוהים. אי עם מדרך לרגלי היושבים, רגליים  מסוגננות ופלטת אלון שהוכנה לי במיוחד מחביות יין נושנות. על קיר הבישול כיסוי מיקרוטופינג בטוני, שעוטף גם את שני מדפי הדקורציה. מעבר לידיות הלבנות של המקרר האינטגרלי, המטבח נקי מידיות. צד אחד פרופיל במה צד שני ידיות אינטגרליות- כדי שתוכלו להשוות…

שיש בסגנון כפרי
תמונות מטבחים כפריים
אי למטבח מודרני קטן
מטבחים כפריים תמונות
מעצבת מטבחים
מעצבת מטבחים
תמונת מגירות במטבח כפרי

מטבח קלאסי לבן- חזיתות מסגרת כפולה שהוכנה לנו בהתאמה אישית. וידיות שהן תכשיט. אי ניצב על רגליים בעיצוב מעודן. שילוב של מגירות בגבהים ובגדלים שונים , למיקסום שטחי האחסון ולהעמקת העושר הצורני  והקפדה על מונוכרומטיות לבנה שמקנה למטבח את המראה האלגנטי.

תמונת אי במטבח כפרי
תמונות מטבח כפרי
מטבחים כפריים תמונות

מטבח מודרני בעיצוב קלאסי-

מטבח עם חזיתות מקל סבא עבה וידיות אינטגרליות נסתרות. החזיתות יוצרות צורה ש"עוברת" מעבר לפונקציונאליות (מלבן המסגרת חוצה מגירות ודלתות). עיצוב שמאפשר לנו להשיג מראה מוקפד ונקי, מבלי לוותר על  העושר והגלאס של החזיתות הכפריות. גם ההקפדה על שחור-ולבן (בהסתמך על החמימות של הפרקט בריצפה) "שומרת" אותנו בתחושה נקייה ושקטה לצד העושר הויזואלי.

מטבח כפרי מודרני
מעצבת מטבחים ואי המיועד לבישול
עיצוב מטבח בשחור ולבן
עיצוב מטבח עם אי

מטבח "שאבי שיק" / שייקרס- מטבח שניצב על רגליים רחבות, המגירות מופרדות באמצעות סרגלים אופקיים ואנכיים רחבים. משטח העבודה עבה (5 ס"מ) כיור "קערה" מונח על גבי הארון. ברז פליז, וידיות פליז בערבוב סוגים ועיצובים. קרמיקה דמויית בריקים עם פוגות רחבות מקשטת את הקיר, זכוכית סבתא מקשטת את הויטרינה. מכשירי החשמל גלויים, גם הם חלק מהעיצוב שמזמין אותנו להיסחף עם אדי הבישול.

תמונות מטבחים כפריים מעוצבים
פינת ישיבה במטבח כפרי
מדף מעץ במטבח מעוצב בסגנון כפרי

מדף עץ אלון גושני תלוי מתהקרה באמצעות חבל עבה ושקלים (שקניתי בחנות לדייגים ביפו). חומרים  טבעיים מקנים למטבח המון אופי.

עיצוב מטבח בצבע תכלת

מטבחים כפריים לייט

מטבח בצבע 100% מט, שמקנה לו איכות "גירית" רכה. חזיתות מסגרת ישרה ורדודה עם פאזה ישרה, מקנות למטבח מראה פשוט (לא מתחכם). חזיתות במקצב אחיד , ידיות זהות מקנות למטבח מראה מסודר ושקט.

תכנון מטבח
מטבח כפרי מודרני עם פינת אוכל

מטבח נוסטלגי-  אם עושה לכם נחת לראות את השולחן שירשתם מסבתא או קופסת הקק"ל שמצאתם בפשפשים,  תתכננו מטבח שיתן להם את המקום הראוי.

מטבח כפרי בשילוב עץ וצבעים
עיצוב מטבח כפרי - מסגרת עם פאזה ישרה
אי למטבח על גלגלים

מטבח כפרי לבן

אחד היתרונות המשמעותיים של מטבח לבן הוא יכולתו לשנות את אופיו בקלות ובזול. אם בא לכם מטבח צבעוני, אבל אתם חוששים להתחייב ומפחדים שימאס לכם אז לכו על מטבח לבן. אריחים צבעוניים על הקיר, גופי תאורה מיוחדים, כסאות ודקורציה בצבעים שהכי מתאימים לכם הרגע יעשו את העבודה,בעתיד כשתרצו להתרענן בלוק חדש, תוכלו לעשות זאת בלי לחשוב פעמיים. 

"שביט" מסגרת ברוחב 6 ס"מ פאזה ישרה

מטבח כפרי

"ויקטוריה"- מסגרת פנימית של מקל סבא

מטבח כפרי
תמונת פינת ישיבה במטבח כפרי

צבע או פולימר?- מה עדיף?

 

היתרון של הצבע- שתוכלו לבחור כל גוון שמופיע במניפת הצבעים, בכל רמת ברק 0%-100% שתחפצו, ובכל דוגמה שהנגר יכול לחרוט או להבליט.

 

היתרון של פולימר- המטבח פחות רגיש לפגיעה פיזית (מכה של כסאות, מטאטא או בימבה שבמטבח צבע בדרך כלל מותירה "פצע" מכוער.

 

אי על רגליים / ארון / גלגלים?- מה עדיף?

 

הבחירה האוטומטית של מרבית חברות המטבחים היא להציב את משטח האי על גבי ארון פנימי (כשנותר 30 ס"מ פלטה "מרחפת" לטובת הישיבה). זהו עיצוב זול פשוט ופרקטי. סידור שמנצל את כל המרחב לטובת ישיבה נוחה ומרווחת.

 

אי על רגליים דורש תשומת לב לפרטים רבים- פרופורציית הרגל והעיצוב שלה ושל הקושרות. דורש מרחב נוסף לאזור הישיבה (כרוחב כל הרגליים), וגם עולה יותר, אבל מעניק למטבח מראה כפרי עשיר.

 

גלגלים הם פתרון נהדר לאיים קטנים בחללים קטנים. למרות שקיימים גלגלים שיכולים לשאת איים גדולים במשקל כבד, מניסיוני מאוד קשה לתמרן ולהזיז את האיים הללו  ולכן לדעתי זה מיותר.

 

אי בסגנון כפרי
מטבחים כפריים תמונות
שיש במטבח כפרי

מטבח כפרי או מודרני?

 עזבו אתכם מהגדרות. בואו נפגש ונעצב לכם מטבח שתתאהבו בו!

תמונות מטבחים כפריים
מטבח כפרי בגוון כהה